Kulttuuriyhdistyksenä

Kesän 2014 näyttely oli Timo A. Aallon Säde
Rumoryhmä Valopilkut esiintyi Runon ja suven päivänä 6.7.2014 kivimakasiinissa

Kulttuuria Kiskoon

Kisko-Seura toimii myös kulttuuriyhdistyksenä ja tuottaa kulttuuria Kiskoon.

Kulttuuritoimintaa ovat:

• Kesäiset taidenäyttelyt. Kisko-Seura järjestää kesäisin taidenäyttelyitä kivimakasiinissa. Vuosien varrella sekä paikalliset että kauempaakin tulevat taiteilijat ovat pitäneet näyttelyjä Kiskossa. Kesällä 2014 valotaitelija Timo A. Aallon valonäyttely SÄDE pimensi ja valaisi kivimakasiinin. Näyttelyn periaatteena oli ohjata yksittäistä valonsädettä tilasta toiseen käyttäen peilejä, laseja, linssejä, värejä ja väliaineita, kuten vettä ja savua.
  • Runoillat. Seura järjestää perinteisesti Runon ja suven päivänä 6.7. kivimakasiinissa runotapahtuman. Kesällä 2014 salolainen Valopilkut-ryhmä lausui runoja teemanaan "Vanhassa vara parempi".
  • Muut konsertit ja yhteislaulutilaisuudet.
  • Kivimakasiinin ylläpitäminen kulttuuri- ja näyttelytilana. Syksyllä 2014 Kisko-Seura uudisti kivimakasiinin valaistuksen, jotta tilat toimisivat paremmin näyttelytilana ja erilaisten kulttuuritilaisuuksien näyttämönä.