Kotiseutuyhdistyksenä

Kesäinen kotiseututapahtuma Kisko-päivä 12.7.2014 Kiskolan pihalla
2014 Kisko-päivänä järjestettiin keppihevosten estekisat

Kisko kotiseutuna

Kisko-Seura pyrkii vahvistamaan kiskolaisuutta ja kiskolaista identiteettiä. Käytössämme on Kiskon vaakuna.

Toimintaamme kotiseutuyhdistyksenä ovat:

• Kiskon kotiseutumuseon ylläpitäminen kesäisin. Museo on entinen lainamakasiini. Museossa on paljon kiskolaista esineistöä.
  • Museossa on kävijöitä parisen sataa vuosittain.
  • Kisko-päivän järjestäminen heinäkuussa yhdessä muiden kiskolaisten yhdistysten kanssa.
  • Kotiseuturetket, joilla kierrämme Kiskoa ja kuulemme paikallishistoriaa ja tarinoita kiskolaisista.
  • Itsenäisyyspäivän juhlan järjestäminen yhteistyössä Salon kaupungin, Salon seurakunnan ja muiden kiskolaisten yhdistysten kanssa.
  • Yhteistyössä muiden salonseutulaisten kotiseutuyhdistysten kanssa mm. valokuvakilpailut.
  • Kisko-aiheisten tuotteiden kehittäminen ja myynti. Seura myy Kisko-viirejä ja muita tuotteita.