Vuosikokouksessa jaettiin 4000 euroa avustuksia lasten ja nuorten toimintaan

25.3.2024

Kuvassa vasemmalta Kihakan Outi Selonen, MLL Kiskon Kaisa Veräjänkorva, Jaana Joutsen Kisko-Seurasta, Risto Hemmilä Toijan koulusta, Kiskojista Teppo Raste ja Kiskon Kuparisista Lauri Sallanmaa. Kuva: Paula Rauman.
Kokousväkeä. Kuva: Jaana Joutsen
Martti Santakari kertoi kokouksen alussa lintujen valokuvauksesta. Kuva: Paula Rauman

Seuran vuosikokouksessa sunnuntaina 24.3.2024 jaettiin avustukset seitsemälle saajalle. Yhteensä myönnettiin 4000 euroa avustuksia. Varat myönnettiin Toijan mainostornin tuotoista. Vuosikokouksessa seuran puheenjohtajaksi valittiin uudelleen Paula Rauman.

4000 euroa avustuksia lapsille ja nuorille

Seitsemän kiskolaista toimijaa sai yhteensä 4000 euroa avustusta toimintaansa lasten ja nuorten hyväksi. Kisko-Seura jakoi avustukset Toijan mainostornin tuotoista.

Suurimman 1000 euron avustuksen sai Kiskon Kihakka kyläyhdistys. Avustuksella kunnostetaan Järvelän leikkikenttä. Kiskon Kiskojat sai avustuksia kolmeen liikuntaharrastukseen. FC Cobrat sai 500 euroa perhefutiksen vetäjän palkkaamiseen. Kiskon Taekwondo sai 400 euroa lasten ja nuorten harjoitusvälineisiin. Salibandyjuniorit saivat 400 euroa lasten maalivahtivarusteisiin ja palloihin.

Kiskon Kuparisille myönnettiin 700 euroa partioleirin osallistumismaksuihin ja varusteisiin. Mannerheimin Lastensuojeluliiton Kiskon paikallisyhdistys sai 500 euroa lasten liikunta- ja leikkivälineisiin.  Toijan koululle myönnettiin 500 euroa lähiretkille bussilla.

Kisko-Seura sai mainostornin lahjoituksena Kiskon Lions Clubilta, joka lopetti toimintansa viime vuonna. Seura on sitoutunut ylläpitämään mainostornia ja jakamaan tuottoja kiskolaisten lasten ja nuorten toimintaan.

Avustukset jaettiin Kisko-Seuran vuosikokouksessa sunnuntaina 24.3.2024.

Paula Rauman jatkaa puheenjohtajana

Paula Rauman valittiin jatkamaan puheenjohtajana. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin Anita Arttola ja Sisko Virtanen.