Kisko-Seura julkistaa avustushaun

14.1.2024

Kisko-Seura jakaa Toijan mainostornin tuotoista varoja Kiskossa toimiville yhdistyksille, seuroille, työryhmille ja muille toimijoille. Avustushaku päättyy 29.2.2024.

Avustukset ovat harkinnanvaraisia ja niistä päättää Kisko-Seuran hallitus. Avustuksen saajat julkistetaan Kisko-Seuran vuosikokouksessa maaliskuun lopulla.

Avustuksia myönnetään toimintaan, josta hyötyvät kiskolaiset lapset ja nuoret. Toiminta voi olla esimerkiksi harrastuksia, tapahtumia tai hankintoja lapsille ja nuorille. Etusijalla on lapsille tai nuorille kehitetty uusi toiminta Kiskossa. Avustus ei ole yleisluontoinen toiminta-avustus. Avustusta ei voi hakea takautuvasti jo toteutettuun toimintaan.

Kisko Lions Club lopetti toimintansa viime vuonna ja lahjoitti mainostornin Kisko-Seuralle. Kisko-Seura jatkaa avustusten myöntämistä.

Hakuohjeet

1. Hakuaika

Haku alkaa 14.1.2024 ja päättyy 29.2.2024.

2. Kuka voi hakea

Avustuksia voivat hakea kiskolaiset tai Kiskossa toimintaa järjestävät yhdistykset, seurat, työryhmät tai muut toimijat.

3. Hakemus

Hakemus on vapaamuotoinen ja siinä kerrotaan ainakin seuraavat asiat:

• Hakijan tiedot: nimi, mahdollinen y-tunnus, kotisivut, sometilit, yhteystiedot ja yhteyshenkilö
  • Mihin toimintaan avustusta haetaan: toiminnan kohderyhmä, konkreettiset toimenpiteet ja niiden aikataulu sekä toiminnan kustannukset
  • Haettava avustussumma
  • Perustelut, miten toiminta hyödyttää kiskolaisia lapsia ja nuoria. Mitä mahdollisesti uutta avustettava toiminta tarjoaa Kiskossa?
  • Hakijan pankkitili (IBAN)

4. Hakemuksen lähettäminen

Hakemus lähetetään liitteenä sähköpostilla osoitteeseen avustukset.kiskoseura@gmail.com.

5. Avustusten julkistaminen ja maksaminen

Hakija suostuu myönteisten avustuspäätösten julkistamiseen. Avustukset maksetaan ilmoitetulle pankkitilille maaliskuussa viimeistään päivää ennen julkistamista.

6. Raportointi

Hakija sitoutuu raportoimaan avustuksen käytöstä Kisko-Seuralle vuoden lopussa erillisten ohjeiden mukaisesti.

7. Lisätietoja

avustuksen hakemisesta antaa Jaana Joutsen:

jaana.joutsen@gmail.com tai 040 718 3799

Liitteet