Kisko-päivä on Kiskon perinteinen kotiseututapahtuma, joka tuo kiskolaiset, kesäkiskolaiset, salonseutulaiset ja muut vieraat yhteen nauttimaan heinäkuisesta kesäpäivästä. Kisko-päivä levittäytyy Kiskolan pihalle, hiekkakentälle ja kirjastoon.

27.6.2019

Kisko-päivä Kiskolan pihalla on oma perinteinen kotiseututapahtumamme.

Ohjelmassa tänä kesänä:

- Tanssiesitys Toijan tanssitytöt
- Musiikkia - kesäkiskolaiset Tadeusz ja Damian Kedziora esiintyvät
- Kirjastossa kello 13 katsotaan Laurin Ronin valokuvia, Kisko-Seuran Marjut Koskinen esittää
- Hiekkakentällä keppihevosten estekisat heti kello 12 alkaen. Useita sarjoja ja kivat palkinnot. Aikuisten pussijuoksikilpailu. Mahdollisuus ratsastaa oikealla ponilla. Ilmoittautumiset ja tiedustelut: Tiina Isomäki, 040 912 5983.
- Syötävää ja juotavaa. Tuohitun kyläyhdistys myy lohikeittoa. Cobrat paistavat makkaraa ja Toijan koulun vanhemmat lettuja. Maa- ja kotitalousnaiset pitävät kahvilaa.
- Käsitöitä, kirpputoria, paikallisia tuotteita...

Maksuttomien myyntipaikkojen varaukset: Jaana Joutsen, 040 718 3799 tai jaana.joutsen@gmail.com. Tule mukaan myymään omia käsitöitäsi tai muita tuotteita tai tulkaa esittelemään yhdistyksenne toimintaa!

Muualla Kiskossa samaan aikaan:
- Kotiseutumuseo Kiskon kirkonkylässä kello 12 - 15
- Kivimakasiinissa Salon taiteilijaseuran näyttely kello 13 - 17. Paikalla taiteilijoita esittelemässä teoksiaan.

Suuntaa Kiskoon ja Kiskolan pihalle! Tervetuloa Kisko-päivään!

Liitteet