Salon Taiteilijaseuran vuosinäyttely ”Taide, toive ja todellisuus - vapaus, veljeys ja tasa-arvo”

24.5.2019

Kiskon kivimakasiinissa 15.6 -18.8. Avoinna ti-su klo 13-17. Vapaa pääsy. Avajaiset pe 14.6. klo 18.00

Salon taiteilijaseuran vuosinäyttelyn teemana on tänä vuonna komealta kumahtavat arvot: Vapaus, Veljeys ja Tasa-arvo. Näiden Ranskan vuoden 1789 vallankumouksen pyörteissä syntyneiden aatteiden pohjalta on rakentunut näyttely, jossa taiteilijat taiteen keinoin esittelevät nykyajan arvoja toiveista todellisuuteen.

Salon taiteilijaseuran näyttelyssä vallankumousjulistus tuodaan nykyaikaan, Kiskon Toijan Kivimakasiiniin, jossa avataan taiteen keinoin näkökulmia vapauden, veljeyden ja tasa-arvon toiveisiin ja toteutuksiin.

Salon taiteilijaseuran vuosinäyttelyyn 2019 osallistuu 22 taiteilijaa yli 60 teoksella. Heidän teostensa kautta tarjoutuu niin tekniikoiltaan kuin teeman tulkinnoiltaan monimuotoinen ja laaja katselmus Salon nykytaiteeseen.

Näyttelyyn osallistuvat taiteilijat:

Erja Alander