Jäsenkirje jakelussa POINTTI-palveluhakemiston välissä

19.5.2016

Seuraa postiasi! Toijan koulun vanhempainyhdistys jakaa yrittäjien palveluhakemiston mukana seuran jäsenkirjeen. Kirjeessä kerromme kesän kulttuuritarjonnasta ja kotiseututapahtumista. Pyydämme myös maksamaan seuran jäsenmaksun.

Näinä päivinä postilaatikkoon tipahtaa KSK-Yrittäjien POINTTI-palveluhakemisto. Sen välissä on seuran jäsenkirje.

Jäsenkirjeessä kerromme kesän runsaasta ohjelmistosta. Luvassa on kaksi taidenäyttelyä, kaksi konsertti ja paljon muuta. Kaikista tapahtumista on tarkempia tietoja tapahtumakalenterissa.

Pyydämme kiskolaisilta tukea seuran toimintaan. Se tapahtuu helposti maksamalla 10 euron jäsenmaksu. Kirjeessä on maksuun tarvittavat tiedot. Uutta on se, että maksaessa käytetään viitenumeroa ja osoitetiedot - jos ne ovat muuttuneet tai olet uusi jäsen - lähetetään seuralle erikseen. Ohjeet ovat myös täällä.

Jäsenkirje on liitteenä tässä uutisessa.

Liitteet