Ruska pitää kahvilaa kivimakasiinissa

7.6.2015

Ruska Lamminen ja itseleivotut voipullat

Kiskolainen nuori Ruska Lamminen pitää kahvilaa lauantaisin ja sunnuntaisin kivimakasiinissa. Tarkista aukiolo tapahtumakalenterista!

Tänä kesänä kivimakasiinista saa viikonloppuisin taidenautinnon lisäksi makunautintoja. Kiskolainen nuori Ruska Lamminen myy kahvia ja itseleivottuja kahvileipiä viikonloppuisin.

Ruska ehdotti itse seuralle kahvilan pitoa. Mahdollisuus kahvikupposen ja kotileivonnaisen nauttimiseen näyttelyn yhteydessä kuulosti seurasta hyvältä idealta. Ruska tuo omat tarvikkeet ja leipoo itse tarjottavat. Kahvia saa näyttelyn aukioloaikana muutamina viikonloppuina. Tässä tähän tietoon kahvilan aukiolot kello 13 - 17:

Kesäkuussa:

Su 21.6. ja su 28.6. - PÄIVITYS 28.6.: KAHVILA PERUTTU TÄNÄÄN SAIRASTUMISEN VUOKSI! PAHOITTELEMME!

Heinäkuussa:

Su 4.7., la 18.7., su 19.7., la 25.7. ja su 26.7.

Elokuussa:

La 1.8., su 2.8., la 8.8. ja su 9.8., jolloin näyttely päättyy.

Tervetuloa kahville kivimakasiiniin!