Paula Rauman jatkaa seuran puheenjohtajana

31.3.2015

Kokouksessa oli kahdeksan osallistujaa.

Paula Rauman jatkaa puheenjohtajana. Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Marketta Lampainen. Vuosikokous hyväksyi tilinpäätöksen ja keskusteli tämän kesän toiminnasta.

Seuran vuosikokous pidettiin 26.3. Nesteellä. Esityslistalla oli sekä viime vuoden tilinpäätöksen hyväksyminen että tämän vuoden suunnitelmien käsittely.

Seuran puheenjohtajana jatkaa Paula Rauman. Hallituksen muut varsinaiset jäsenet ovat Jaana Joutsen, Eila Kymäläinen, Marja-Leena Lindgren, Raita Mikkola, Seija Saarinen ja Hanna Virtomaa. Varajäseniä ovat Kaija Helkama, Marketta Lampainen ja Leena Lietzén.

Toiminnantarkastajana jatkaa Kauko Kuparinen ja uutena Kari Lindgren. Varalla on Juha Punta.

Viime vuoden tilinpäätös näytti alijäämää 2732,62 euroa. Seura toteutti viime syksynä aiemmin suunnitellun kivimakasiinin valaistuksen uudistamisen, mikä osaltaan vaikutti tulokseen. Avustuksia seura sai Salon kaupungilta 2370 euroa ja Lounaismaan Osuuspankilta 1080 euroa kesätyöntekijöiden palkkaukseen. Jäseniä seurassa oli 171.

Tulevan kesän toiminta on jo pitkälle suunniteltu. Kivimakasiiniin tulee kaksi näyttelyä: alkukesästä valokuvanäyttely ja heinäkuussa Romanian Dreams -näyttely, joka on usean taiteilijan yhteisnäyttely. 11.7. vietetään Kisko-päivää. Kotiseutumuseossa on teemana Kiskoon tulleiden karjalaisten esineistö.

Lue lisää menneestä ja tulevasta vuodesta toimintakertomuksesta ja toimintasuunnitelmasta!

Liitteet