Kisko-Seura uudisti kotisivut

29.1.2015

Auki!
Muisto vanhoista kotisivuista

Uudistimme kotisivut, koska vanhojen sivujen päivittäminen oli hankalaa. Uusille kotisivuille saamme helposti monipuolista sisältöä, mm. uutisia, tapahtumia, lomakkeita ja kuvagallerioita. Seura voi kertoa toiminnastaan laajemmin ja käyttää enemmän kuvia.

Kisko-Seuran kotisivut kertovat kiskolaisille ja muille kiinnostuneille seuran toiminnasta ja sen järjestämistä tapahtumista.

Seuran ensimmäiset kotisivut avattiin vuonna 2004. Sen jälkeen niitä on uudistettu muutaman kerran. Nyt oli aika siirtyä uudenaikaisiin, helppokäyttöisiin kotisivuihin. Kotisivuille saamme paljon erilaista sisältöä, mm. uutisia, tapahtumia kalenteriin, erilaisia lomakkeita yhteydenottoihin ja kuvagallerioita.

Kotisivut eivät ole kerralla valmiit, vaan muokkaamme ja täydennämme niitä kevään mittaan. Tarvitsemme lisää kuvamateriaalia, koska esimerkiksi kotiseutumuseosta seuralla ei ole juuri lainkaan kuvia.

Vanhojen sivujen runsasta sisältöä emme heitä hukkaan, vaan tuomme sitä historiikki-osioon kevään aikana.

Kotisivujen lisäksi Kisko-Seura päivittää omaa Facebook-sivuaan.

Toivomme, että uudet kotisivut palvelevat kävijöitä entistä paremmin!