Vuosikokous kiitti Eila Kymäläistä ja Raita Mikkolaa

18.3.2016

Raita Mikkola ja Eila Kymäläinen saivat Kisko-viirit kiitokseksi vuosien työstä seuran hallituksessa.

Kaksi hallituksen jättänyttä jäsentä, Eila Kymäläinen ja Raita Mikkola, saivat kiitokseksi Kisko-viirit. Hallitukseen valittiin kolme uutta jäsentä. Kesäksi on luvassa kulttuuria, Kisko-päivä ja kotiseuturetki.

Kisko-Seura piti vuosikokouksen Toijan Helenassa keskiviikkona 16.3.
Osallistujia oli kymmenen.

Kaksi useita vuosia hallituksessa istunutta jäsentä jätti hallituksen: Eila Kymäläinen ja Raita Mikkola. Puheenjohtaja Paula Rauman kysyi heiltä, kuinka monta vuotta he olivat olleet mukana toiminnassa. Eivät muistaaneet! Paula Rauman luovutti molemmille Kisko-viirit. Eila jatkaa onneksi vielä kotiseutumuseon hoitajana ja mietti parhaillaan ensi kesän näyttelyn teemaa. Raitakin on lupautunut auttamaan tarvittaessa.

Kokouksen aluksi myös Olavi Henttisen sai keväisen keltaisen kukkakimpun Paula Raumanilta. Syynä oli vuosien karttuminen sopivaan lukuun. Olavi on ollut monena vuonna mukana toiminnassa kotiseuturetkien oppaana.

Hallitukseen valittiin kaksi uutta varsinaista jäsentä, Heidi Grahn ja Marjut Koskinen. Varajäseneksi valittiin Riitta Blomstedt. Kaikki kolme tuovat vankkaa kulttuuriosaamista hallitukseen. Lisäksi erovuorossa ollut Leena Lietzén jatkaa vielä varajäsenenä.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Paula Rauman. Muut hallituksen jäsenet ovat Jaana Joutsen, Marja-Leena Lindgren, Seija Saarinen ja Hanna Virtomaa. Varajäsenenä jatkaa Marketta Lampainen.

Vuosikokous käsitteli viime vuoden tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen. Seuran tilinpäätös oli alijäämäinen 2513 euroa.

Toimintasuunnitelma ja talousarvio tälle vuodelle saivat hyväksynnän. Kokouksen asiakirjat ovat liitteenä.

Kisko-Seura tarjoaa kulttuuria ja kotiseututapahtumia tulevana kesänä paljon. Tässä muutamia poimintoja:

- valokuvanäyttely 3. - 26.6. kivimakasiinissa

- Kisko-päivä lauantaina 2.7. kello 12 - 15

- kutsunäyttely 2. - 24.7. kivimakasiinissa

- runotapahtuma Eino Leinon päivänä 6.7.

- kotiseuturetki lauantaina 23.7.

- kävelykierros Toijassa sunnuntaina 31.7.

- kotiseutumuseo avoinna heinä- ja elokuussa

- konsertti kivimakasiinissa sunnuntaina 7.8.

Tapahtumia lisätään ja täydennetään kalenteriin sitä mukaan kun ohjelmat vahvistuvat. Kotiseuturetkeen ja konserttiin voi varata lippuja jo nyt Paula Raumanilta, puh. 050 5869 811. Toukokuussa lähetämme jäsenkirjeen, jossa tulevan kesän tapahtumista kerrotaan tarkemmin.

Liitteet